5.12.2012

25 faktaa minusta

  1.  En pidä minkään sortin ötököistä, hämähäkit KÄÄK!
  2. Tykkään tehdä jälkiruokia
  3. Olen ortodoksi
  4. Olen hengaillut Kiian kanssa jo päiväkodista asti
  5. ...eli jo ainakin 10 vuotta!
  6. En syö meetwurstia, koska pelkään että siinä on hevosenlihaa
  7. Perheeni omistaa kymmenen eläintä
  8. joita ovat kissa, koira, hamsteri, neljä kanaa ja kolme hevosta
  9. Tykkään opettaa hevosia, on hienoa kun ne oppivat uusia asioita!
  10. Olen katsonut salattuja elämiä jo pienestä pitäen
  11.  Pärjään ihan hyvin koulussa, ysin päättötodistuksessa keskiarvo oli 8,9
  12.  Tykkään reippaamista hevosista
  13. En pidä salmiakista tai lakritsasta
  14. Minulla on vain kaksi tosi hyvää ystävää
  15. Minut on kuulemma helppo saada suostumaan Kiian hulluihin ideoihin
  16. Torstaisin on lenkkeilypäivä Kiian kanssa
  17. Olen välillä hullu
  18. Toivon joululahjaksi videokameraa, jotta saadaan tänne videomateriaalia
  19. Uuden vuoden lupaukseni on, että panostan enemmän tähän blogiin
  20. Aloitan  karkkilakon tammikuussa, joka kestää juhannukseen saakka
  21. Minulla on pikkuveli
  22. Sain oman ponin, vaikken edes osannut ratsastaa
  23. Tipuin ensimmäisen kerran hevosen selästä ollessani noin 4-vuotias, joten tippuminen on veressä
  24. Tykkään kuvata macro-kuvia
  25. Täytän 6.5.2014 18 vuotta!

Tässäpä oli näitä faktoja. Awa sai tänään talvimonot, joten huomenna mennään varmaan Kiian kansaa ajelemaan enimmät virrat pois. Kiia on siis meillä yötä.

2 kommenttia:

  1. Mintulle tulee vasta ens viikolla talvimonot. :( Maanantaina kävi kengittäjä kengittämässä toisen hevosen ja sanoi, et Mintun voi kengittää jollain toisella tavalla, mut pitää olla toinen auttamassa et saa jalan pidettyä jonkinlaisessa asennossa. :( Pitikin sattua toi tapaturma :(

    VastaaPoista
  2. no höh, toi tapaturma oli kyllä tyhmä :/ Mut eiköhä se siitä pian parane! :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! <3